fonty

Pon, 15 Maj 2000, 12:01:27 CEST

On Mon, 15 May 2000, Artur Frysiak wrote:

> plik /usr/share/fonts/Type1/fonts.dir z pakietu ghostscript-fonts-std-6.0-2
> jest w konflikcie z plikiem z pakietu XFree86-fonts-3.3.6-1
> plik /usr/share/fonts/Type1/fonts.scale z pakietu
> ghostscript-fonts-std-6.0-2 jest w konflikcie z plikiem z pakietu
> XFree86-fonts-3.3.6-1

Trzeba będzie wyciąć z tych pakietów pliki fonts.* zastępując to wołaniem
w %post, %postun type1inst co generuje z bierzących fontów
fonts.{scale,dir}. Tyel że też bedzie trzeba dodać opcje -gs żeby też były
generowane pliki Fontmap to i bedzie można te fonty używać w
ghostscripcie.
Także Artur na razie ten ghostscript-fonts-std nie przerzucaj na ftp.
Ja zaraz wypadm do dentysty, a po 15tej postaram się to dokończyć i
puścić.

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/