man i iputils

Arkadiusz Miskiewicz misiek w pld.org.pl
Pon, 15 Maj 2000, 13:20:45 CEST

[niedziela, 14 maj 2000], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Jakiś czas temu zacząłęm przerabiać kompletnie mana na gettext. Zajrzyj do
> modułu man. Ostanio wywiązałem sie z kilku robót jakie miałem na zewnątrz
> PG i wydaje mi sie, że teraz bedę mógł więcej czasu pioświecić na
> dokończenie tego mana. Jak chcesz mozesz pomóc.
> Tak czy inaczej IMHO lepiej byłoby to i tak przerobić na gettext.
maintainer mana stwierdził, że według niego lepiej by choć jedna aplikacja
używała catgets - dzięku temu można będzie wyłapać błędy w glibcowej
implementacji catgets ...

> To jest chyba literówka.
za dużo jest tych traceroute ... trzeba z nimi zrobić porządek (ps. to nie była literówka)

--
Arkadiusz Miśkiewicz         http://www.misiek.eu.org/
PLD GNU/Linux [IPv6 enabled]  http://www.pld.org.pl/

polish  linux  distribution