budowa apache (1.3.12) na RH 6.2 (klopoty)

Lukasz Trabinski lukasz w lt.wsisiz.edu.pl
Wto, 16 Maj 2000, 23:31:13 CEST

On Tue, 16 May 2000, Tomasz Kłoczko wrote:

> A co sie takiego stało, że Ci to wyleciało w powietrze ?

Spoko spec od RPM jest OK. :)
to była moja wina, moja bardzo wielka wina. :)
Stwierdziłem rozkosznie, że pod upgradzie mam dwie bazy
/var/db/rpm i /var/lib/rpm dodatkowo linka z /var/state/rpm
no więc wykonałem rm -rf /var/lib/rpm nie sprawdzając co faktycznie się
mieści w /var/db/rpm. :)
Robiłem to zdalnie przez modem i wieczorem po całodniowym siedzeniu przed
monitorem... To tyle w kwestii tłumaczeń.

--
*[ Łukasz Trąbiński ]*
SysAdmin @wsisiz.edu.pl

polish  linux  distribution