sendmail 8.10.1 - jeszcze nie instalować!

Lukasz Trabinski lukasz w lt.wsisiz.edu.pl
Śro, 17 Maj 2000, 22:39:38 CEST

Witam
Przed chwilą wrzuciłem speca do tego sendmaila. SPEC jest wzięty z redhat
rawhide. Próbowałem przerobić speca z PLD, ale musiałbym go w zasadzie od
początku napisać. W związku z tym, że jest on z rawhide jest jeszcze nie
do końca przystosowany do założen PLD (rc.scrupts, scieżki itp.), tak więc
proszę go jeszcze nie instalować. Oczywiście będe go sukcesywnie
przerabiał tak, aby był kompatiblny z PLD, tyle że może to chwilę potrwać.
Jeżeli komuś chciałoby się go również przystosowywać byłoby miło.
Aha spec wogóle nazywa się sendmail2.spec, aby można było budować bez
problemów starą wersję. Tak chyba będzie lepiej. :)
Tak wiem, że CVS pozwala na budowę z "przed" zmian.

Aha, niektóre patche mają narazie w nazwię redhat :) zmienie to
wkrótce. :)

Może nasunąc się pytanie po co wrzucam to do REPO, skoro pakiet jesli
jeszcze nie gotowy? Po pierwsze ułatwi
mi to prace. Pracuje w trzech różnych miejscach i jak mi się nudzi w
pracy, będe mógł pogrzebać przy sendmailu, po drugie inni też mogą wstawić
poprawki na co liczę. :)

To na razie tyle, pewnie zaraz jeszcze mi coś przypomni odnośnie
sendmaila...

pozdrawiam

--
*[ Łukasz Trąbiński ]*