Re: PLD - wreszcie zainstalowałem.

Sob, 20 Maj 2000, 16:48:42 CEST

On Sat, 20 May 2000, Piotr Wiejaczka wrote:

> Czesc.
> Wreszczie zainstalowałem (rpm zlinkowany statycznie + jednodyskietkowiec) i
> skonfigurowalem. Meczylem sie pol dnia. Ale warto bylo.
> Z tego co jak narazie zauwazylem - w PLD nacisk jest kladziony
> na bezpieczenstwo,

Może nei do końca wygląda to tak jak to sie rozumie.
To znaczy teraz na pewno w pakiety wpada troche rozwiazań które w swoich
załozeniach mają tworzyć bezpieczne (bo spójne) środowisko. Jednoczęsnie w
conajmniej kilku miejscach brakuje jeszcze patchy poprawiajacych juz znane
błedy.

> a nie na 'user-friendly' - co mnie bardzo cieszy :)

To po cześci też ma wynikać ze spójności środowiska. To znaczy, że pewien
minimalny poziom  UF wynika wąłśnie z powyzszego. To nei znaczym, ze
za pomocą innych aplikacji nie bedziemy próbować jeszcze coś tu
ułatwiać. Poprostu na razie więcej czasu zajmują prace u podstaw.

> A tak poza tym to kto wpadl na pomysl stworzenia PLD ?

Jest to pomysł który już ciężko zlokalizować co do osoby. Po części Wojtek
ślussrczyk, po części ja, a po części kilka osób które już nie za bardzo
pamietam z dyskusji na pcol. W pewnym moencie jakoś to się złożyło do kupy
i wypaliło.

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/