XFree86 i glide...

Jan Rekorajski baggins w pld.org.pl
Pon, 22 Maj 2000, 15:09:07 CEST

[poniedziałek, 22 maj 2000], Wojciech Sas Cieciwa napisał(a):

> czy komus sie poprawnie kompiluje i instaluje glide_V3 ????
> mnie wywala przy kompilacji jakies bledy, mase "warning"'ow
> wprawdzie tworzy pakiety, ale na nich sie wysypuje kompilacja X-ow.

SOA#1 Właśnie skończyłem czyścić X 4.0, dziś albo jutro wrzuce wszystko
do CVS (X + łata DRI, wszytkie mutacje glide).

> I w zwiazku z tym puyanie:
> Zostawiamy wlaczonego glide'a w XF, czy tez go wylaczamy?

Włączony. Pewnie masz nie ten glide co trzeba. V3 = Voodoo3 potrzebne
do kompilacji tdfx, VG = Voodoo1 potrzebne do kompilacji glide.o :)

Janek
BOFH, type MANIAC         |                   -- TROOPS by Kevin Rubio

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/