Motif

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Pon, 22 Maj 2000, 19:21:34 CEST

On Mon, 22 May 2000, Artur Skura wrote:

> Na poziomie deweloperskim czy licencyjnym? Na tym pierwszym lesstif ma
> dwa dodatkowe zbiory widgetow (Xbae i Xlt), zaś motif ma rozszerzenia
> 2.1, których nie ma lesstif. Z punktu widzenia licencji openmotif moze
> byc uzywany jedynie na systemach, ktore sa Open Source.

Tak przy okazji, czy ktos probowal go kompilowac ???

Bo u mnie sie wyp****, i jest od groma zmian, zeby sie kompilowal.
I nie bardzo wiem, czy jest to wina OpenMotif'a czy mojej maszyny...

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/