gd 1.8.2

Lukasz Trabinski lukasz w lt.wsisiz.edu.pl
Nie, 28 Maj 2000, 13:11:32 CEST

On Sat, 27 May 2000, Tomasz Kłoczko wrote:

> Nie puściłem tego apkietu na buildery gdyz pakiet zawiera poważny bład.
> Otóż objecty z jakich powstaje libgd.so.*.* nie są kompilowane z -fPIC.
> Podobna poprawka na lib*.so jest w bzip2 i wzorując się na
> SOURCES/bzip2-shlib.patch można zrobić takiego patcha (co nei jest
> trudne). Sprawdziełem i identyczny błąd jest także w pakietach z RH i MDK
> (tego typu błędy w pakietach z tych dystrybucji są jeszcze w kilku innych
> pakietach jak ElecricFence).

Hmm to ciekawe, speca dla PLD przebudowałem na podstawie speca z RH
rawhide. Zdaje się, że w starszych wersjach gd opcja ta również nie była
używana? Jak znajdę chwilkę czasu to to poprawie jak również pakiet
sendmail, który rozgrzebałem.
Postgresa zostawiam komuś innemu, chociaż odgrażałem się na ircu, że sam
się tym zajmę.

pozdrawiam

--
*[ Łukasz Trąbiński ]*