www.pld sekcja Dokumentacja

Rafał Kleger-Rudomin ip011 w osi.gda.pl
Wto, 30 Maj 2000, 17:23:50 CEST

Pod adresem
http://www.pg.gda.pl/~klakier/docdevel/
jest projekt nowej wersji tej części stron które kryją się
pod linkiem Dokumentacja.
Rozdzieliłem dotychczasowe materiały na osobne docbookowe
książki żeby można je było osobno utrzymywać. Na razie nie zmieniałem nic w treści.
Przy okazji podzieliłem dokumentację na sekcje:

1 Projekty
  Na razie jest tu tylko PLD ale może warto byłoby wylistować tu inne polskie projekty
  linuksowe.
2 Narzędzia
  Dotyczas narzędzia były wrzucone do wspólnego worka z informacjami
  specyficznymi dla PLD. Teraz mają osobne miejsce.
3 Inne
  Nie wiedziałem jak to nazwać (Technologie? Protokoły?)

BTW Ktoś, zapomiałem niestety kto, przysłał mi kiedyś tekst w docbooku dot.
buildera i cvs. Proszę o kontakt.

Uwagi?

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w osi.gda.pl)

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/