Welcome to the Webstage group

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Śro, 31 Maj 2000, 00:08:08 CEST

On Tue, 30 May 2000, Roman Niewiarowski wrote:

> Czy to byl dowcip czy moze jednak zamknac liste chmod 664 zeby sie takie
> kfitaki nie pojawialy...
Ano trzeba. Tylko nie tak, ze jak ktokolwiek z poza listy napisze na liste
to mu odrzuca, tylko tak zeby takie maile szly do kogos z listy kto po
zaakceptowaniu moze to jednak na liste puscic (moderator dla niezapisanych).
A poza tym moze serek by jakiegos rbl'a postawil?

M.

PS. A mojego marcus w pld.org.pl jak nie bylo tak nie ma... a zapis
w cvsie mam od dawna... to ma byc alias na to konto z ktorego teraz pisze.

--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.wis.pk.edu.pl == |-
-| == tel. +48 601 485097 - PLD Team -   marcus w krakow.linux.org.pl == |-

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/