Adapter

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
Śro, 31 Maj 2000, 08:58:39 CEST

On Tue, 30 May 2000, Lukasz Trabinski wrote:
> Mała prośba do wszystkich używajacych adaptera.
> Dobrze jest zrobić katalog ~/tmp, gdyż w przeciwnym wypadku znika
> %changelog.
hmmm... w /etc/profile.d jest tmpdir.sh, który przychodzi z setupem...
i on to załatwia :)

> Przykład spec tleds.spec (akurat ja go nie okastrowałem z changelogów) :)
> Nie wiem czy to jest bug, czy tak ma być, ale wole poinformować o tym
> wszystkich, dalsze kwestie do wyjaśnienia pozostawiam autorom adaptera. :)
tleds to jest akurat wypadek przy pracy, bo tam w ogóle adapter nie
był użyty...

--
Sebastian Zagrodzki                s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
UIN 1770835                        http://sokrates.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/