bonkey: PLD-doc builder+cvs-mini-howto.docb

Daniel bonkey Bauke bonkey w pld.org.pl
Śro, 31 Maj 2000, 18:52:37 CEST

czwartek, 01 czerwiec, Rafał Kleger-Rudomin natłukł(a) [To PLD List]:

> Musisz mieć jeszcze docbooka31 (pakiet docbook-sgml-31)
% rpmgrep docbook
docbook-sgml-3.1-3.1-1
docbook-dsssl-1.54-3
docbook-sgml-3.0-3.0-1

> To jest narzędzie od sgmltoolsów a nie od jade, prawdopodobnie
> używa jakiegoś swojego katalogu i dlatego nie znajduje dtd od
> docbooka. Nawet jakby znalazło to i tak nie jest powiedziane że
> poradzi sobie z docbookowym plikiem.
AFAIK te pliki są identyczne i na mój gust po prostu sgmltools
pozostawiony nieco z boku się zdezaktualizował. Nawiasem:
jest sgmltools-lite-3.0, który jest po prostu frontendem
do openjade. Miałem kiedyś się mu przyjrzeć, ale brakło
czasu i atłasu.

--
Daniel `bonkey' Bauke; http://www.oho.pl/~bonkey/; {happiness=bike&&unix;}

polish  linux  distribution