jak w specu ustawić %define zależne od %ifarch?

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Śro, 31 Maj 2000, 19:03:16 CEST

On Wed, May 31, 2000 at 04:29:01PM +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> ??? a to ciekawe bo ja używam tej ,,zwykłej'' pod lyxem.

Zwykłej, czyli tej co daje "aogonek" itp?
Tej, co się otrzyma wpisując "pl" jako Layout w XF86Config?

Czy może tej z "Polskiej Strony Ogonkowej", ISO-8859-1, która działa,
gdy nie ustawi się polskiego locale, a używa się polskich czcionek?

Pozdrowienia,
        Jacek

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/