jak w specu ustawić %define zależne od %ifarch?

Śro, 31 Maj 2000, 23:12:06 CEST

On Wed, 31 May 2000, Daniel bonkey Bauke wrote:

> środa, 31 maj, Jacek Konieczny natłukł(a) [To PLD List]:

> Nie wiem :-) Trzeba spróbować, bo
>    http://world.std.com/~xforms/ftp/changes88to89.html
> nic na ten temat nie mówi.

Chyba prędzej będzie to poprawione w programie który kiedyś zacznie gdzieś
pisać bazując na obecnym LyXie i przepisując go na gtk+. Pomysł na GLyXa
upadł .. znaczy się niekt go nie podchwycił na gnome-devel.
Swoja drogą może by tak w ramach naszych sił spróbować coś takiego
rozkręcić.
Coś co łączyłoby w sobie możliwości LyXa i Abi Worda mogłoby być czymś
flagowym dla czegoś takeigo jak PLD.
Roboty z tym na pewno by było sporo ale też i nie musielibyśmy wymyyślać
wszystkiego od początku (Abi i LyX są przecież GPL).

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/