ekwiwalent Mesa

blizbor tb670725 w ima.pl
Nie, 19 Lis 2000, 02:29:23 CET

Marcin Chojnowski wrote:

> Witka Blizbor,
>
> Friday, November 17, 2000, naskrobano:

> nie no ja sie tym bawilem i nvidia kategorycznie nakazuje wywalic cale
> mesa,
>
> zreszta jest o tym fajny artykul w tomshardware.

Nie do konca. Wydaje mi sie, ze zle zrozumiales dokument NVidii.
Popraw mnie jesli sie myle, ale nie znajduje tam zalecenia
odinstalowania MESA.
Oni sugeruja, ze MESA musi byc zainstalowana a pliki ktorych nazwy sie
pokrywaja
zostana zastapione nowymi.

Jak na razie wszystkie znalezione dokumenty mowia o tym, ze jedno i
drugie musi byc
zainstalowane. Nie wszystko jest jeszcze zaimplementowane w DRI/GLX (czy
jak to zwac).
Owszem, same biblioteki z funkcjami OpenGL (libGL) dla danej karty musza
zastapic
te ktore sa dostarczone z MESA, ale sama MESA jest potrzebna, gdyz w
niej jest
biblioteka libGLU (ktora w DRI/GLX nie jest jeszcze gotowa) a co za tym
idzie
pliki naglowkowe. Powodem jest rowniez to, ze wiele aplikacji bylo
pisanych
w czasach krolowania MESA i wymagaja jej plikow naglowkowych. Z kolei to
co
pozostanie z MESA po zainstalowniu libGL dla danej katy moze (i bedzie)
z tego
libGL korzystac o ile aplikacja nie zostala zlinkowana statycznie z
MESA.

Hmmm, moze sie myle, jestem otwarty na slowa korygujace moje wiadomosci.

Aha, rzuc okiem na strone projektu DRI, w szczegolnosci na resources:
http://dri.sourceforge.net/resources/resources.html

Pozdrawiam,
Blizbor