Uruchamianie programów przy starcie X

Michal Kochanowicz mkochano w ee.pw.edu.pl
Nie, 19 Lis 2000, 14:36:27 CET

Cześć

Gdzie wpisać programy które mają się uruchamiac przy starcie X?
Zaznaczam, że nie chcę tam wpisywać uruchomienia Window Managera - chcę
żeby się uruchamiał domyślny. Próbowałem z .Xclients, ale wtedy nie
startuje WM. Co ważne, chodzi mi o programy tylko dla jednego
użytkownika.

No i jeszcze jedno. Gdzie ustawić domyślny WM? Ja to zrobiłem u siebie
wpisując do /etc/sysconfig/desktop WMSTYLE=WindowMaker. Ale nie ma tam
ani słowa że tak można. Jeśli to jest właściwe rozwiązanie, to dodam tam
komentarz, że tak można, OK?
--
--= Michal Kochanowicz==--==--==BOFH==--==--==mkochano w ee.pw.edu.pl =--
--= PGP key: www.ee(...)/~mkochano/PGP/ or finger me @ miriam.ee... =--