Gnome-core 1.2.4

Artur Flinta aflinta w student.uci.agh.edu.pl
Nie, 19 Lis 2000, 19:49:08 CET

Witam!

Zainstalowałem gnome-core 1.2.4, do tego bawiłęm się sterownikami NVidii
do Rivy TNT2 Vanta i w konsekwencji zgubiłem czcionki (jakiekolwiek) w
gnome. Chodzi o czcionki wyświetlane w menu, brak ich w gnome panel'u, we
wszelakich oknach, na klawiszach. Problemów z menu nie mają natomiast
Mozilla i StarOffice. Podejrzewałem najpierw jakieś błędy w moich
pakietach. Odświerzyłem je i nic. Następnie po dwóch dniach szukania błędu
przeinstalowałęm na nowo całe X'y i Gnome'a. Dalej nic. W czary nie wierzę
więc myślę, że może to być wina gnome-core. Ale znając życie, pewnie u
innych działa to bez problemu. Od razu napiszę, że wszystkie czcionki są
zainstalowane poprawnie. Czy można prosić o jakieś sugestie, lub
wystawienie gdzieś na ftp starego gnome-core (1.2.3) coby można było
sprawdzić, czy to wina tegoż ustrojstwa, czy może co innego.

                                    Pozdrawiam
                                     Artur