call for kernel 2.2.18pre

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Nie, 19 Lis 2000, 22:33:22 CET

On Sun, 19 Nov 2000, Michal Margula wrote:

> ja poprosze obsługę bfs (BeOS) i qnx4 (qnx :>)
A ja poprosze undelete do ext2.
Bo jak ustalilismy na ircu ACL'i sie nie da tak latwo...

M.

PS. Ma ktos metode na odzyskanie skasowanych plikow pod vfatem
podmontowanym do Linuxa (skasowanie odbylo sie przez sambe).

--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.pk.edu.pl == |-
-| == Strona Domowa   -      http://venus.wis.pk.edu.pl/marcus/ == |-