Gnome-core 1.2.4

Artur Flinta aflinta w student.uci.agh.edu.pl
Pon, 20 Lis 2000, 00:20:35 CET

Witam!

> Też w czary nie wierze i raczej bym niezrzucał tego na gnome-core.
> Co poprzedniej wersji gnome-core to mozesz ją ściągnąć z cvs builderem
> generujac sobie co trzeba.

Mam tylko mały problem, wiszę na modemie i przeraża mnie wizja ciągnięcia
6MB źródeł z CVS - które nawet nie pokazuje ile zostało
ściągniete. Popatrzyłęm sobie na pakiety poprzez cvsweb.pld.org.pl ale nie
potrafię znaleźć gnome-core-1.2.3.tar.gz, jest tylko wersja nowsza. Można
prosić o wystawienie gnome-core-1.2.3.i586.rpm choć na jeden dzień do
test?

                                              Pozdrawiam
                                                     Artur