Gnome-core 1.2.4

Artur Flinta aflinta w student.uci.agh.edu.pl
Pon, 20 Lis 2000, 22:34:31 CET

Witam!

> O ile wiem, takze Helix obecnie ma pakiety w tej samej wersji. Co
> ciekawe, pakiety z tamtad ida jak burza(mam modemik 336 i sciagnelem
> jakies 10 megabajtow w godzine - 7zl :)).
>
> Jesli Ci to nie przeszkadza, ze masz ciut "obce" pakeity - to polecam
> Helixa. Jestem bardzo zadowolony z tych pakietow.

Wygenerowałem sobie już starego gnome-core-1.2.3.1-1 ale jak się niestety
okazało to nie to. Dalej nie mam pojęcia, co jest przyczyną
niewyświetalnia napisów w gnome panel, wszystkich menu okien
itd. (oczywiście gnomowych), bo taka mozilla czy SO w/w problemów nie
mają. Proszę o jakąś poradę. Już kołacze mi się po głowie typowo
windowsowe podejście do sprawy i stawianie całego PLD od zera, ale
przecież to jest Linux i napewno da się temu jakoś zaradzić, tylko jak?

                                             Pozdrawiam
                                              Artur