call for kernel 2.2.18pre

Wto, 21 Lis 2000, 10:06:50 CET

On Tue, 21 Nov 2000, Rafal Cygnarowski wrote:
[..]
> www.metzlerbros.de/bttv-0.6.4h.tar.gz
> zrodelka zaraz wrzuce do SOURCES...

Mam nadzieję w takim razie że poszykojesz także jakieś narzędzia do TV :)

Udało mi się poprawić błąd przy linkowaniu kernela pod BOOT na x86.
Mam też skompletowanego patcha z raid autodetect (troche trzeba było to
zaktualizować). Także prawdopodobnie wróci dzisiaj patch z kerneli.

Jak na razie chyba z tego co czasowo odpadło to chyba tylko patch do ATM
może jeszcze przeszkadzać. Wogóle ten patch ot jest do przeróbki
bo jest tak połowicznie zmodularyzowany. Janek nie ma czegoś nowszego pod
2.2.x ?

Jeżeli ktoś używa freewana to wypadałoby też zaktualizować poprawki do
wersji 1.7.