Kilka pytan o PLD....

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Wto, 21 Lis 2000, 13:39:26 CET

On Tue, 21 Nov 2000, Jan Rekorajski wrote:

> builder na 386 i 586 to Dell PowerEdge 6100 - 4xPPro.
> Jeszcze jakieś pytania? ;)

Tak :)
Jeli odpale np. postgreSQL'a, to czy jego zadania beda rownomiernie
obciazac wszystkie procesory, czy nie ?

Ptyanie raczej powinno brzmiec:
Jakie _APLIKACJE_ z PLD, beda umialy wykozystac 2 i wiecej procesorow.

Pozdrawiam.
					Sas.
P.S.
Aha, jedna poprawka HP to model 712-60.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}