Kilka pytan o PLD....

Wto, 21 Lis 2000, 13:02:32 CET

On Tue, 21 Nov 2000, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:

> Tak :)
> Jeli odpale np. postgreSQL'a, to czy jego zadania beda rownomiernie
> obciazac wszystkie procesory, czy nie ?

Pzrecież postgres to nasłuchujący proces i odpalane procesy per połączeni
inicjowane przez główny proces (podobnie jak w apache).

> Ptyanie raczej powinno brzmiec:
> Jakie _APLIKACJE_ z PLD, beda umialy wykozystac 2 i wiecej procesorow.

Żadna aplikacja nie wie nic o procesorach i ich liczbie. Konkretne
programy odpalają bąć procesy potomne czy też wątki, a to czy bedzie to
wykorzystywać jeden czy wszystkie procesory to juz kwestia jądra systemu.

[..]
> P.S.
> Aha, jedna poprawka HP to model 712-60.

Do kernela ? Jezli tak to dodaj tego patcha -> o ile to wymaga jakiś
poprawek w konfiguracji to dodaj to odpowiednie modyfikacje w plikach
kerne-*.config -> sprawdź czy sie to kompiluje we wszystkich możliwych
przypadkach (czyli kompilując kernel na x68 w tzrech mozliwych
kombinacjach

$ for i in 3 5 6; do \
	rpm -ba -v kernel.spec --target=i$i86 \
done