Do Hurra optymistow.......

Czw, 23 Lis 2000, 16:06:47 CET

On/Dnia Thu, Nov 23, 2000 at 05:47:15PM +0100, Wojciech Sas Cieciwa wrote/napisał(a)
> TZN.
> Robie "apgrejd" kernel'a, rpm'a, glibc'a i czego tam jeszcze trzeba.
> Po czym biore pierwszy lepszy spec z CVSu i zaczynam kompilacje.
> I co beda dzialac czy nie ????
mnie działają to i Tobie powinny (tyle, że sam komplikuje sobie jajka)
(+soft sieciowy v6 etc)

> Jesli tak, to niech to jest glosno i wyraznie mowione.
!TAK!

--
Arkadiusz Miśkiewicz, AM2-6BONE    [ PLD GNU/Linux IPv6 ]
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/ipv6/   [ enabled ]