Gnome-core 1.2.4

Śro, 22 Lis 2000, 16:10:13 CET

On Wed, 22 Nov 2000, Tomasz Kłoczko wrote:

> On Wed, 22 Nov 2000, Artur Frysiak wrote:
> [..]

> Właśnie to zrbiłem i bez zmian.

Jeszcze jedno. Domyślnie korzystanie ORBit korzysta tylko w unix
socketes. Komunikacja po ipv4/ipv6 jest wyłączona.

Zdaje się, że chyba jedsnak mam winnego juz na widelcu:

(gdb) r
Starting program: /usr/X11R6/bin/panel
warning: Unable to find dynamic linker breakpoint function.
GDB will be unable to debug shared library initializers
and track explicitly loaded dynamic code.
(no debugging symbols found)...(no debugging symbols found)...(no
[...]
(no debugging symbols found)...
Program received signal SIGSEGV, Segmentation fault.
0x65a230 in mmxsupport () from /usr/lib/libpng.so.2
(gdb)

Zdaje się, że coś tu z MMX było grzebane. Jeżeli to będzie to to ktoś
bezie musiał się z tego wytłumaczyć :)