Gnome-core 1.2.4

Michal Zawalich michuz w reda.look.com.pl
Śro, 22 Lis 2000, 17:24:51 CET

On Wed, 22 Nov 2000, Tomasz Kłoczko wrote:

> Ech zauważyłem, że u siebie nie miałem wersji 1.2.4 i glibc o jedną
> rewizje niższą. Po upgrade zaczeła sie jazda. Znaczy się teraz nie mogę
> uruchomić gnome-session i wali się całość z core.
>
> Z próby uruchomienia np. irssi wynika, że są jekieś kłopoty z CORBA.
>
> Na razie nie udało mi się nic więcej stwierdzić.
Uff.. a już myślałem, że tylko mój komputer jeast inny :). U mnie ZTCP
gnome-core-1.2.4 dzialalo z glibc'em i iconv o rewizje niższą niż to co jest
na ftp. Mam nadzieję, że tą informacją nie zwiększyłem zamętu :).

Pozdrawiam.
--
   +-------------------+    Nie powinniśmy zatem zapominać, że jesteśmy tylko
  @|  Michał Zawalich  |@   nie wiele lepsi od małp, a nie trochę gorsi od