Cuda się dzieją z rxvt... z xterm też.

Śro, 22 Lis 2000, 22:07:22 CET

On 22 Nov 2000, Marcin 'Qrczak' Kowalczyk wrote:
[..]

> Dzięki temu większość klawiszy działa sensownie pod większością
> emulatorów terminala.

Dobra do wciągnięcia (mam jeszcze chyba jeszcze jekieś inne poprawki do
ncurses).

> Tylko rxvt generuje inne ciągi dla Home
> i End, a kvt, aterm i Eterm dla strzałek. Poza tym kvt nie rozumie
> Shift-F1..F10 (ale mam stare kvt z KDE-1.0, być może potem to
> poprawili). Może ktoś ma ochotę zrobić z tym porządek.

No to niestety pozostają tylko poprawki tych programów.

> Można uznać, że kvt, aterm i Eterm mają rację w sprawie strzałek
> i terminal xterm-color powinien wyrażać je tak jak konsola: ^[[A ^[[B
> ^[[C ^[[D, a nie ^[OA ^[OB ^[OC ^[OD. W takiej sytuacji xterm,
> gnome-libs i terminfo są do poprawki.

OK. jeszcze w razie czego jeszcze raz sprawdże w dokumentacji do xterma.
Apropo ta dokumentacja jest chyba w ps, a my mamy nadal coś kopniętego w
ghoscripcie (gv wyświetla pierwszą stronę dokumentu i tak sobie dalej
wisi czekając na reszte wyników z gs).