Warunkowe budowanie

Śro, 22 Lis 2000, 22:44:39 CET

On Wed, 22 Nov 2000, Paweł A. Gajda wrote:

> Przyjęty obecnie schemat makr FEATURE/no_FEATURE nie pozwala na:
> - wyłowienie ich ze speców automatem (co utrudnia oglądanie)
> - umieszczanie na stałe w .rpmmacros preferowanych opcji
>   (program A chcę mieć z dzwiękiem, ale B już nie)
>
> Myślę że warto zmienić to na coś takiego:
> bcond_<package>_[enable|disable|on|off|etc]_<feature>
>
> co załawi powyższe. Kawałek skryptu podpięty pod rpma
> pozwoli je sobie łatwo oglądać:
>
> rpm --bcond ~/rpm/SPECS/postgresql.spec
> bcond_pgsql_disable_locale (on)
> bcond_pgsql_disable_multibyte
>
> ?

Paweł możesz wytłumaczyć po krótce dlaczego tak, a nie inaczje i w czym
przeszkadza to co jest obecnie ?

kloczek
PS. na razie puściłem rpm-a rel 2 do przebudowania z Twoimi dzisiejszymi
rozszerzeniami ale tak bez przekonania że to jest potrzebne (w sumie i
tak w niczym to nie przeszkadza, a dwie nowe poprawki jakie przed chwilą
zrobiłem są w tym wypadku priorytetowe).