rpm 4.0

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Czw, 23 Lis 2000, 10:39:41 CET

From: "Paweł A. Gajda" <mis w k2.net.pl>

[ciach]

> Właśnie się na to natknąłem:
> $ rpm -qf /usr/lib/rpm/rpmdb
> rpm-build-4.0-1
------------------------------
Zeby zainstalowac rpm-build potrzeba:
1.) patch
2.) texinfo
3.) binutils
4.) gcc
5.) glibc-devel
6.) db1
Tragedia!! :(( Chcialem zainstalowac maly serverek poczty.
Do tej pory miescilo sie to na dysku 100MB, teraz pewnie
200MB bedzie za malo!! :(( Naprawde nie da sie prosciej
przejsc z rpm 3 na rpm 4??
Teraz druga historia, w systemie jest kernel 2.2.17-11,