Warunkowe budowanie

Artur Frysiak wiget w pld.org.pl
Czw, 23 Lis 2000, 13:58:45 CET

On Wed, Nov 22, 2000 at 10:44:39PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Paweł możesz wytłumaczyć po krótce dlaczego tak, a nie inaczje i w czym
> przeszkadza to co jest obecnie ?
>
> kloczek
> PS. na razie puściłem rpm-a rel 2 do przebudowania z Twoimi dzisiejszymi
> rozszerzeniami ale tak bez przekonania że to jest potrzebne (w sumie i
> tak w niczym to nie przeszkadza, a dwie nowe poprawki jakie przed chwilą
> zrobiłem są w tym wypadku priorytetowe).

W sumie jest to dobry pomysł. Rozszeżyłbym go nawet o nowy popt alias:
--with package_feature	--define "bcond_on_package_feature 1"
--without package_feature --define "bcond_off_package_feature 1"
Wymagało by to jednak zmiany formatu nazwy makr na:
bcond_{on|off}_<package>_<feature>

Pawle, co Ty na to ?

Pozdrawiam
--