MC i undelete

Artur Flinta aflinta w student.uci.agh.edu.pl
Czw, 23 Lis 2000, 18:43:39 CET

Witam!

Pobrałem ostatniego mc-4.5.51-19.src.rpm
Poprawiłem wpis w spec'u dodając obsługę ext2undel, zrobiłem i
zainstalowałem pakiet i niewiem jak teraz przy pomocy tegoż MC odkasować
usunięty plik. W dokumentacji do niego jest jakieś enigmatyczne
stwierdzenie, że należy przejść do katalogu /#undel:hda7 (dla mojego
przypadku). Ale jak bym tego nie robił to mi to nie wychodzi i wywala, że
nie ma takiego katalogu. Nie dziła zarówno zwykłe cd w MC jak i wszelkie
próby znalezienia tego specjalnego katologu (pliku?).
Jak tego się używa?

                                           Pozdrawiam
                                              Artur