PLD 1.0 (troche dluzsze...)

Pią, 24 Lis 2000, 10:07:11 CET

On/Dnia Fri, Nov 24, 2000 at 10:54:20AM +0100, Rafal Cygnarowski wrote/napisał(a)
> Pozwole sobie jeszcze napisac tak w ramach propozycji do powazniejszej
> dyskusji: moj kolega z pracy (krzyszcz - Krzysztof Sczepanski) stwierdzil
> (z czym sie w 100% zgadzam), ze biorac pod uwage stan w jakim jest PLD
> i sposob w jaki jest rozwijane prowadzi do tego, ze ta dystrybucja
> bedzie przez caly czas dystrybucja dla developerow, ludzi, ktorzy lubia
> w niej grzebac przez caly czas etc...
mi się tak do endusera nie spieszy. Znacznie bardziej wole takie PLD
niż np. takiego superstabilnego Debiana, którego można co najwyżej
przez okno wyrzucić bo zawiera *masę* starego softu, a np. do dynamicznie
rozwijającego się/zmieniającego IPv6 potrzeba w miarę nowego softu.
Pozatym głównym zastosowaniem PLD są serwery, a zakładam, że serwerami
adminują w miarę obeznani ludzie.

> Nie wiem czy dobrze potrafie sobie wyobrazic sposob w jaki powinny
> byc prowadzone prace nad PLD, ktorych to efektem bylaby stabilna
> dystrybucja, ale na pewno stan aktualny do tego nie prowadzi...
może devel i stable (w sęsie polityki co do nowych pakietów/zamrażania)
odgałęzienie ? (nie mylić z dawnym rozdziałem na devel i stable)
Ja i tak będę grzebał w develu.

> jesli stan dystrybucji bedzie satysfakcjonujacy cale grono
> zmienic na STABLE i zamrozic.
gdyby to dotyczyło ,,całego grona'' to nigdy by nie było ono usatysfackjonowane

> ps. w jakim stanie jest instalator? czy on (i wuch - "juz przeze mnie
> kochany program, aczkolwiej jeszcze nie skompilowany z rpm4.0" (tm) ;)
> jest juz gotowy do wspolpracy z rpm 4.0?
nie ma instalatora, a wuch być może będzie po weekendzie

--
Arkadiusz Miśkiewicz, AM2-6BONE    [ PLD GNU/Linux IPv6 ]
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/ipv6/   [ enabled ]