PLD 1.0 (troche dluzsze...)

Rafal Cygnarowski rafi w alpha.opm.pl
Pią, 24 Lis 2000, 11:43:35 CET

On Fri, 24 Nov 2000, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> mi się tak do endusera nie spieszy. Znacznie bardziej wole takie PLD
co oznacza, ze 'ilosc osob uzywajacych dystrybuci' == 'ilosc osob
pracujacych nad dystrybucja', troche chore (tudziez chorawe). Poza tym
czy taki jest wlasnie cel rozwoju PLD?

> niż np. takiego superstabilnego Debiana, którego można co najwyżej
> przez okno wyrzucić bo zawiera *masę* starego softu, a np. do dynamicznie
nie popadajmy w skrajnosci, nie mowimy tutaj o wstrzymaniu prac nad
dokladaniem/zmiana pakietow przez rok jak to ma miejsce u debiana,
ale o powstrzymaniu sie przez ok. miesiac od wrzucania do cvs-u zupelnych
nowosci. Jesli ktos bedzie czul taka potrzebe to od tego wlasnie sa
branche.

> rozwijającego się/zmieniającego IPv6 potrzeba w miarę nowego softu.
> Pozatym głównym zastosowaniem PLD są serwery, a zakładam, że serwerami
> adminują w miarę obeznani ludzie.
W domu instalujesz rh, czy masz same serwery??? I rozumiem, ze na
serwerach masz postawione X-y, KDE/Gnome, Mozille, Gry etc...

> może devel i stable (w sęsie polityki co do nowych pakietów/zamrażania)
> odgałęzienie ? (nie mylić z dawnym rozdziałem na devel i stable)
> Ja i tak będę grzebał w develu.
ustalenie odpowiedniej 'polityki' mialoby na celu doprowadzenie przede
wszystkim do:
- powstania stabilnego iso
- zwiekszenia osob, ktore zainteresowalyby sie dystrybucja
- byc moze 'zobcokrajowienia' zespolu PLD

Poza tym nie sadze, zebys przez cale zycie zajmowal sie rozwojem PLD,
czytal liste i instalowal najnowsze pakiety. Byc moze przyjdzie czas,
ze bedziesz chcial "po prostu sciagnac iso i zainstalowac PLD".
Nie chcialbys miec pewnosci, ze to bedzie dzialac?

      rafał 'pascalek' cygnarowski      |                          |
         mailto: rafi w pascal.pl         | Chwilowy brak sygnaturki |
http://www.kmr.pb.bielsko.pl/~pascalek  |__________________________|