PLD 1.0 (troche dluzsze...)

Pią, 24 Lis 2000, 10:49:19 CET

On/Dnia Fri, Nov 24, 2000 at 11:43:35AM +0100, Rafal Cygnarowski wrote/napisał(a)
> co oznacza, ze 'ilosc osob uzywajacych dystrybuci' == 'ilosc osob
> pracujacych nad dystrybucja', troche chore (tudziez chorawe).
no akurat niedokładnie
ilosc osob uzywajacych dystrybuci >> ilosc osob pracujacych nad dystrybucja
ale o ile tego nikt nie wie

> Poza tym
> czy taki jest wlasnie cel rozwoju PLD?
w sumie to nie wiem jaki jest cel - zrobić dystrybucję?

> nie popadajmy w skrajnosci, nie mowimy tutaj o wstrzymaniu prac nad
> dokladaniem/zmiana pakietow przez rok jak to ma miejsce u debiana,
> ale o powstrzymaniu sie przez ok. miesiac od wrzucania do cvs-u zupelnych
> nowosci. Jesli ktos bedzie czul taka potrzebe to od tego wlasnie sa
> branche.
w typowych projektach branche to są od poprawiania wersji stable (hint: np
cvs glibc). HEAD to jest najbardziej develowa wersja. Pozatym trzeba by
się narobić podwójnie w przypadku znalezienia jakiegoś błędu bo oprócz
poprawienia HEAD to trzeba by było poprawić brancza stable.

> W domu instalujesz rh, czy masz same serwery???
w domu PLD od jakiegoś '98

> I rozumiem, ze na
> serwerach masz postawione X-y, KDE/Gnome, Mozille, Gry etc...
Xy są, KDE/Gnome jest be jako window manager (wmakera preferuję),
mozilla to już totalnie odpada a za grami nie przepadam.

> ustalenie odpowiedniej 'polityki' mialoby na celu doprowadzenie przede
> wszystkim do:
> - powstania stabilnego iso
no przydało by się jakieś iso

> - zwiekszenia osob, ktore zainteresowalyby sie dystrybucja
> - byc moze 'zobcokrajowienia' zespolu PLD

> Poza tym nie sadze, zebys przez cale zycie zajmowal sie rozwojem PLD,
> czytal liste i instalowal najnowsze pakiety. Byc moze przyjdzie czas,
> ze bedziesz chcial "po prostu sciagnac iso i zainstalowac PLD".
> Nie chcialbys miec pewnosci, ze to bedzie dzialac?
nie mam pojęcia co będę robił przez całe życie :> być może stanie się
tak jak mówisz.

W moim przypadku atutem PLD są właśnie nowości oraz .... ,,SPECS/builder''.

--
Arkadiusz Miśkiewicz, AM2-6BONE    [ PLD GNU/Linux IPv6 ]
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/ipv6/   [ enabled ]