PLD 1.0 (troche dluzsze...)

Roman Niewiarowski newrom w pasjo.net.pl
Pią, 24 Lis 2000, 12:22:02 CET

dnia Fri, Nov 24, 2000 at 11:43:35AM +0100, Rafal Cygnarowski napisal(a):

> co oznacza, ze 'ilosc osob uzywajacych dystrybuci' == 'ilosc osob
> pracujacych nad dystrybucja', troche chore (tudziez chorawe). Poza tym
> czy taki jest wlasnie cel rozwoju PLD?
Dlaczego chore ?
przeciez nikomu nie kaze uzywac PLD a dystrybucji "dla mas" jest juz kilka
;)

> ale o powstrzymaniu sie przez ok. miesiac od wrzucania do cvs-u zupelnych
> nowosci. Jesli ktos bedzie czul taka potrzebe to od tego wlasnie sa
> branche.
zgadza sie ale wyobrazasz sobie wypuszczenie dystrybucji bez "adduser" ? ;)))
pozatym ludzie robia _dla_siebie_ i niema sie co dziwic ze niewielu mysli o
swietlanej przyszlosci i podboju rynku ;)))

> W domu instalujesz rh, czy masz same serwery??? I rozumiem, ze na
> serwerach masz postawione X-y, KDE/Gnome, Mozille, Gry etc...
ja tez w domu uzywam PLD.. zreszta wlasnie od domu zaczalem przesiadke z RH
:-)
teraz mam jakiegosc gnoma z wmakerem ale moze sie skusze na kde.. jak juz
bedzie w pld.. bo len jestem ;))

> ustalenie odpowiedniej 'polityki' mialoby na celu doprowadzenie przede
> wszystkim do:
> - powstania stabilnego iso
stabilnego ?
oznaczaloby to oddelegowanie ludzi do szlifowania 'stable' nie mowiac o tym
ze przy tej ilosci ludzi pracujacych nad PLD mielibysmy albo stable za rok
albo devel by stanelo...

> - zwiekszenia osob, ktore zainteresowalyby sie dystrybucja
Czy mozesz wyjasnic po co ?
ktos chce to korzysta, wzystko jest dostepne przez cvs a wiekszosc przez
ftp.

> - byc moze 'zobcokrajowienia' zespolu PLD
mnie sie tam podoba ze lista jest po polsku, nie sadze zeby jakis fajfoklok
nauczyl sie polskiego wiec trzebaby zmienic dozwolony jezyk na amerykanski
;)
A co do zespolu, nic nie stoi na przeszkodzie aby ktos z innego kraju sie
dolaczyl do projektu, niema regulaminu mowiacego 'imperialistnom mowimy
NII!' ;)
Kretynskich praw eksportowych polska tez niema czyli nic tylko sie dolaczac
:-)

> Poza tym nie sadze, zebys przez cale zycie zajmowal sie rozwojem PLD,
jak kazdy... a potem kupie sobie domek w gorach i nie bedzie tam komputera
=)

> czytal liste i instalowal najnowsze pakiety. Byc moze przyjdzie czas,
> ze bedziesz chcial "po prostu sciagnac iso i zainstalowac PLD".
i pogrzebac w bebechach tez bym chcial, i miec nowe wersje wyswietlajace
gadajace spinacze i...

> Nie chcialbys miec pewnosci, ze to bedzie dzialac?

A co Ci ni dziala ?
sciagnalem pakiety z ftp, zainstalowalem, no i mialem dwa problemy, primo
brak jawnej zaleznosci rpm rpm-build a drugie to brak adduser, pierwszy
rozwiali ludzie na tej liscie drugi zalatwilem za pomoca 'joe' (a co, niech
sie purysci nie ciesza ze tylko vi ;))
Problemy byly ale nie moge powiedziec ze cos nie dziala,
Jesli czujesz potrzebe stworzenia pld-1.0-stable to bierz sie za to i po
sprawie, nie jest to zbyt symatyczne ale tak mniejwiecej pracuja ludzie w
PLD, komus jest cos potrzebne to doklada/zmienia/poprawia itp itd

pozdro
newrom
--
                              Roman Niewiarowski