Screen

Marcin Leszek Mierzejewski kevin w lamer.pl
Pią, 24 Lis 2000, 13:09:49 CET

Mirek Nowakowski <nowam w limes.com.pl> wrote:

> Ja proponuje wyslac to na p.r.h.n. Ktos ma lepszy pomysl?
> ;-)

Czemu od razu na p.r.h.n - ja też jak chce się dowiedzieć coś o nowym
programie to pierwsze co robie to patrzę na screenshoty :-)

BTW: Mnie się nawet ten pomysł podoba i dodam do nieoficjalnej strony PLD
nowe menu (screenshots) :-)
Jeśli ktoś ma jakieś swoje _ładne_ screenshoty to chętnie umieszcze
na stronie (oczywiście mogą też być z konsoli :-) ).

--
Marcin Leszek Mierzejewski
http://lamer.pl/kevin                             "Non tatis est unius opinio"