PLD 1.0 (troche dluzsze...)

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Pią, 24 Lis 2000, 13:42:54 CET

On Fri, Nov 24, 2000 at 01:19:35PM +0100, Tomasz Kloczko wrote:
> On Fri, 24 Nov 2000, Rafal Cygnarowski wrote:
> Jest pewna trudnosc. Otóz wylapywanie bledów czy tez niescislosci od
> pewnego poziomu szczegulowosci wiaze sie z pewnym granicznym poziomem
> wiedzy. Zatrzymanie calosci wiaze sie z rozpoczeciem cofania sie. Osoby
> które maja pewna wyzsza niz granicne doswiadczenie i poziom wiedzy chetnie
> siegaja po zasoby "on the edge". Jezeli po zastopowaniu jednej wersji od
> razu bedzie kontynuowane dalsze maksymalne wprowadzanie tego co tylko
> najnowsze to od razu grono ludzi z odpowiednim doswiadczeniem zmaleje.
> [...]

A ja mimo wszystko proponuje w ktoryms momecie zamknac PLD-1.0
to co jest w cvs jakos otagowac, ze jest to PLD-1.0 i olac
a jak ktos bedzie chcial tego urzywac i bedzie zglaszal bledy
to je poprawiac. Problem w builderach dosc szybko odjada one od
PLD-1.0 i moga sie dziac niespadzianki gdy bedzie sie budowac
poprawione pakiety. A nie mamy chyba mocy na trzymanie dwoch
wersji builderow. Taki stan rzeczy ma ta zalete, ze bedzie wiecej
informacji o bledach.

Poza tym moze mozna naprawde nie jestem tego pewien ale moze sie da
gdy ma sie jedna wersje stabilna wypuszczac nastepna nie po dwuch latach
jak debian ale po dwoch miesiacach. Dzieki temu jest szansa na utrzymywanie
wersji stabilnej caly czas i na staly doplyw informacji o bledach bo userzy
i tak beda upgradowac bo to lubia.

Pozdrawiam
Lukasz

--