PLD 1.0 (czy jak tam bylo)

Pią, 24 Lis 2000, 12:45:34 CET

On/Dnia Fri, Nov 24, 2000 at 02:33:00PM +0100, Wojciech Sas Cieciwa wrote/napisał(a)
jest parę. Mi chodzi _bez najmniejszych problemów_ (oczywiście po upgreadzie
wszystkiego co jest konieczne poza glibcem 2.2).

> Niech zostanie PLD ze "starym" rpm-3.0.6, glibc-2.1.X, perl-5.005 i reszta
> u ktorej _WIEMY_ ze dziala. [ale razem z SRPMS'ami]
do supported czy old czy gdziekolwiek indziej

> A niejako _OBOK_ mozemy rozwijac PLD dalej.
obok to mogą zostać te powyższe stare pakiety

> I tu nie widze powodow dla ktorch nie mialo by byc naj,naj,najnowszego
> rpm'a, glibc'a, kernel'a czy czego tam jeszcze...
może Ty nie widzisz ale ja widzę.
a) kernel 2.2 jest burakowaty jeśli chodzi o v6 a przypominam Ci, że
   v6 to jedna z _podstawowych_ rzeczy w pld zgodnie z tym co z 2 lata
   temu założyliśmy; na razie jednak można używać jaja 2.2 ale zapatchowanego
b) glibce 2.1 to samo co wyżej; resolver po v6 nie działa; buggy getaddrinfo;
   brak wsparcia dla sin6_scope_id etc, etc
c) rpm4 to już niestety wiąże się z glibcami 2.2.

--
Arkadiusz Miśkiewicz, AM2-6BONE    [ PLD GNU/Linux IPv6 ]
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/ipv6/   [ enabled ]