PLD 1.0 (troche dluzsze...)

Rafal Cygnarowski rafi w alpha.opm.pl
Pią, 24 Lis 2000, 14:11:08 CET

On Fri, 24 Nov 2000, Tomasz Kłoczko wrote:

> W tej chwili jesteśmy w takim miejscu w którym w zasadzie tego typu zmiany
> zostały już wprowadzomne w wiekszości. Pozostało jeszcze przejście na
> nowego perla i po tym IMHO jest sens zamrazania pewnej wersji.
zastanawiam sie jeszcze, czy nie powinno sie tam znalezc jajko 2.4
ale tego kiedy tak naprawde bedzie, to chyba sam Linus nie wie ;)

> [...]
> pewnego poziomu szczegułowości wiąże sie z pewnym granicznym poziomem
> wiedzy. Zatrzymanie całości wiąże się z rozpoczęciem cofania się. Osoby
> które maja pewną wyższą niż granicne doświadczenie i poziom wiedzy chętnie
> siegają po zasoby "on the edge". Jezeli po zastopowaniu jednej wersji od
> razu bedzie kontynuowane dalsze maksymalne wprowadzanie tego co tylko
> najnowsze to od razu grono ludzi z odpowiednim doświadczeniem zmaleje.
> Rezygnowanie z aktualizowania do stanu up to date też nie ma sensu
> ponieeważ często "nowszy pakiet" znaczy "pakiet z mniejszą ilością
to czy ktos potrzebuje nowszych pakietow z reguly chyba sam wie
(np. po tym, ze cos mu nie dziala, albo ze ten obok to ma a ja nie ;)
Zasoby PLD w postaci CVS-u i aktualnego stanu ftp.pld.org.pl mozna by
traktowac zarowno jako zrodlo aktualnych pakietow, jak i zbior
patchy na poprzednia wersje stabilna (chociaz moze ktos sie znajdzie
kto znajdzie rozsadny sposob aby rozdzielic aktualizacje wersji).

Tak czy siak zamrozona dystrybucja moze dac szanse ludziom
bez netu na rozsadna instalacje PLD.

      rafał 'pascalek' cygnarowski      |                          |
         mailto: rafi w pascal.pl         | Chwilowy brak sygnaturki |
http://www.kmr.pb.bielsko.pl/~pascalek  |__________________________|