PLD 1.0 (troche dluzsze...)

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Pią, 24 Lis 2000, 14:19:16 CET

On Fri, Nov 24, 2000 at 02:20:18PM +0100, Rafal Cygnarowski wrote:
> Nio wlasnie... szkoda marnowac builderow...
Ale gdyby zmieniac czesto wersje stabilna to buildery nie byly by
tak strasznie odlegle od wersji.
Poza tym mozemy sie umowic ze ja np jedna z maszynek bede stale trzymal
w wersji stabilnej i gdy pojawi sie potrzeba przekompilowania czegos
w takim srodowisku to bede mogl to zrobic. Moge tak zrobic z
i686 i AXP. Mam tam w zasadzie wszsytko bo uzywam jej do budowania
pakietow dla siebie.

> o! takie y.x gdzie x sie zmienia a nie jest ciagle == 0 ;)
dokladnie.

--
£ukasz Dobrek
Institut für Theoretische Physik