PLD 1.0 (czy jak tam bylo)

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Pią, 24 Lis 2000, 14:28:32 CET

On Fri, Nov 24, 2000 at 02:22:05PM +0100, Tomasz Kloczko wrote:

> Nie ma co poprawiac. Tak jest w tej chwili :)

> Caly klopot w tym, ze ilosc pakietów przekompilowanych na glibc 2.2 i
> pamkowanych rpm-em 4.0 jest juz na poziomie kilku setek. To juz ejst
> daleko wiecej niz jedna dziesiata calosci.
> W miedzyczasie pakiety stare juz wylecialy i ktos musialby postawic osobne
> buildery w których przekompilowaloby suie zasoby o kilka rewizji do tylu.
>
> Osobiscie niechce mi sie tego tobic poniewaz widze, ze przejscie na glibc
> 2.2 nie wiaze sie z jakas destabilizacja (to co zle mamy juz za soba).
> [...]
Zeby nie bylo ja nie pisalem w innym watku o urworzeniu wersji stable
w celu powrotu do starego rpm lub glibca to IMHO nie ma sensu
ale tak wogolnosci o tym ze moze taka idea nie byla by glupia.

Lukasz
--
£ukasz Dobrek
Institut für Theoretische Physik