PLD 1.0 (troche dluzsze...)

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Pią, 24 Lis 2000, 14:29:53 CET

On Fri, Nov 24, 2000 at 02:25:31PM +0100, Tomasz Kloczko wrote:
> On Fri, 24 Nov 2000, Lukas Dobrek wrote:
> [..]
>
> Do tego zeby przekompilowywac pakeity do wersji stabilnej wystarczy miec
> odpwiednie srodowisko w chroot. Maszyneria do tranzakcyjnego budowanai
> pakietów jak wiesz jest takze spakowana (pld-builder)
Wiem nie wiem tylk czy mamy wystarczajac duzo maszynek i mocy
zeby miec buildery w dwoch wersjach w szczegolnosci gdy
jedna z tych wersji miala by w zasadzie byc tylk na wypadek
wykrycia bledu w PLD stable.
Lukasz
--
£ukasz Dobrek