glibc 2.2

Pią, 24 Lis 2000, 15:04:22 CET

On Fri, 24 Nov 2000, wrobell wrote:

> Stracilem baze rpm-a.

Nna pewno nie staraciłeś bazy. Na pewno masz w /var/lib/rpm pliki *.rpm.
Wykasuj wszystkie inne po za plikami *.rpm i wykonaj "rpm --rebuilddb".
Po wyszttkim jak wykonasz konwersje starej bazy do nowego formatu bedziesz
mógł wykasować pliki *rpm.

Jeżeli nie masz /var/lib/rpm/*.rpm to znaczy że sam je jakos wyciołeś, bo
rpm sam z siebie tego nie robi.