PLD 1.0 (czy jak tam bylo)

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Pią, 24 Lis 2000, 15:06:43 CET

On Fri, Nov 24, 2000 at 02:32:59PM +0100, blues wrote:

> No - ja jestem pechowym posiadaczem wypalonego iso z pierwszej polowy
> pazdziernika... :(

10.10 :) gdzei mozna to cudo znalezc ?
To bylo calkiem dobre iso, no moze oprocz tego nieszczesnego iso9660
ale wiem jak sobie z tym radzic.

Tiwek

--
      .--.
     |o_o |      Tomasz Witek
     /_ / |                 KOTI sp. z o.o., Administrator
   //    \ \                Uniwersytet Gdański, Instytut Matematyki

perl -e 'print pack(c7,sqrt(7056),(unpack(c,U)+20),119,oct(145),hex(70)-5,10);'