PLD 1.0 (czy jak tam bylo)

Pią, 24 Lis 2000, 15:07:31 CET

On Fri, 24 Nov 2000, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:

> On Fri, 24 Nov 2000, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
>
> [...]
>

> To znaczy, ze GWARANTUJESZ, ze jesli zainstaluje glibc-2.2.
> to to wszystko co dzialalo, bedzie nadal dzialac ?????
> I dasz mi to na pismie ???

Wojtek nie wiem na jakiej podstawie chcesz żeby Ci ktokolwiek cokolwiek
zapewnił (nie robi tego nikt .. i nie chodzi tu już tylko o Linuxa).
Mozesz odwołać się do praktyki, a tapokazuje że zarówno w przypadku MDK
jak i RH takie przejście niczego negatywnego właściwie nie spowodowało.

U nas przypadkół negatywnych było wiecej ale to tylko dlatego że sporo
posród nas używa ipv6.
Używasz ipv6 ? jeżeli nie to nie masz czego się obawiać.