A w RH6.2 mają ładnie...

Pią, 24 Lis 2000, 22:08:09 CET

On 24 Nov 2000, Marcin 'Qrczak' Kowalczyk wrote:

> W RH6.2 gmc ma przypisane ładne ikonki do wszelkich typów plików. W PLD
> po pierwsze ikony pochodzące od gmc lądują w /usr/share/pixmaps/mc
> zamiast w /usr/X11R6/share/pixmaps/mc, a po drugie jakoś nie są
> poprzypisywane.
>
> Pakiet gtk-engines w RH6.2 ma mnóstwo themesów. W RH7 jest mniej
> (wnioskując po fizycznym rozmiarze pakietu). W PLD jest jeszcze mniej.

gtk-engines to jest osobny pakiet który ma swoje własne źródła zawierajacy
tematy które są generowane kawałkami kodu, a nie pixmapami.
IMHO te wszystkei inne tematy nalezałoby jakoś pogrupować i moze nawet w
kilka pakietów wrzucić bo na jeden pakeit to tego jest ciut za mało :)

Co do gmc to nie używam więc nic na ten temat nei wiem. Jak chces to
poprawiaj.

Jeszcze jedno. Co do poprawek w definicji terminali i gnome-terminal to
jest to jeszcze do poprawienia (przyjrzałem sie temu uważniej). Zmieniłeś
definizję F1-F4 na niezgodną z opisem. Sekwencje z F1-F4 zostały
odziedziczone z VT100 (to jest terminal który ma tylko cztery klawisze
funkcyjne) i to nie powinno byc zmieniane.