PLD 1.0 (troche dluzsze...)

Rafal Cygnarowski rafi w alpha.opm.pl
Pon, 27 Lis 2000, 09:04:16 CET

On Sun, 26 Nov 2000, Tomasz Kłoczko wrote:

> Ja to rozumeim i wcale jeszcze nikt nie zamierza tego przestawiać juz
> teraz na 2.4.
i przy okazji, zeby sie komus nie zapomnialo, to takie pakiety,
jak alsa-driver powinny byc tez w dwoch wersjach... da sie?

      rafał 'pascalek' cygnarowski      |                          |
         mailto: rafi w pascal.pl         | Chwilowy brak sygnaturki |
http://www.kmr.pb.bielsko.pl/~pascalek  |__________________________|