PLD 1.0 (czy jak tam bylo)

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Sob, 25 Lis 2000, 14:18:00 CET

On Fri, 24 Nov 2000, Tomasz Kłoczko wrote:
[...]
> Wojtek nie wiem na jakiej podstawie chcesz żeby Ci ktokolwiek cokolwiek
> zapewnił (nie robi tego nikt .. i nie chodzi tu już tylko o Linuxa).
> Mozesz odwołać się do praktyki, a tapokazuje że zarówno w przypadku MDK
> jak i RH takie przejście niczego negatywnego właściwie nie spowodowało.
>
> U nas przypadkół negatywnych było wiecej ale to tylko dlatego że sporo
> posród nas używa ipv6.
> Używasz ipv6 ? jeżeli nie to nie masz czego się obawiać.

I oto mi chodzilo, zeby ktos stwierdzil w miare autorytatywnie:
"Nie zaobserwowano problemow"

Teraz wiem na czym stoje, a stwierdzenie typu:
"zainstaluj i sie zobaczy" to mozna OKDR.

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}