perl-PDL, perl 5.6.0, gimp, automatyczne zależności

Nie, 26 Lis 2000, 15:18:22 CET

On Sat, 25 Nov 2000, wrobell wrote:

>   1. Info
> Za parę minut w cvs-ie znajdzie się na branchu PDL-new-layout
> nowy spec do perl-PDL. Nowe źródła z których budowałem
> pakiety też wypchnę, ale nie wiem ile to potrwa via modem.
> Do zbudowania perl-PDL _jest_potrzebny_ perl-PDL-conf.patch
> _z_w/w_brancza.
>
> Pakiet się buduje, ale jeszcze potrzeba trochę szlifów
> (przeniesienie manów do podpakietów).
>
>   2. Kompilacja
> Wg. autorów PDL, wsparcie dla OpenGL w tej wersji softu
> kompiluje się tylko z Perlem 5.6, dlatego dopóki
> [...]

Jeżeli dobrze pójdzie to perla 5.6 na sparc beę miał dzisiaj.
Trzeba pomyśleć nieco i przygotować sie do tego żeby przestawienie tych
kilkusetek pakeitów trwało jak najkrucej.
W zasadzie prawie wszystkie pakiety z modułami mają coś do poprawienia.

Tak czy inaczej przejście na 5.6 jest juz tuż tuż i lada moment sie
zacznie. Mówiąc inaczej jeżeli coś wymaga poprawek do 5.6 to w zasadzie
można już to ładować na HEAD.

Kilka pakietów z modułammi ma kłopoty z zależnościami, a kilka z
kompilacją.