Wielbłąd 5.6

Nie, 26 Lis 2000, 21:58:14 CET

Wygląda na to że udało mi się postawić go na nogi na sparc.
Tym co plątało nogi było -Duseshrplib.
Po usunięciu tego ożył tworząc kształtną paczkę.
Pytanie co to za kij i czy jego wyciągnięcie nie rozwali reszty ?
Druga sprawa. W perlu z RH widze dodatkowo: -Dd_semctl_semun, -Di_db,
-Di_ndbm, -Di_gdbm, -Di_shadow, -Di_syslog.
Nie znam się na wielbłądach dlatego znawców hodowli tego zwierzaka
prosiłbym o to czy jest to potrzebne i czy warte zastosowania (może
przynajmniej część możnaby włączyć generujac jakieś podpakiety cobu
ograniczyć zbiór zależności perla od pozostałych elementów).
Wiem -Dd_semctl_semun to coś z semaformami (Maciek mówił).

Także po zmianie na powyższe kontrolnie puszczę już perla do test i w
zasadzie będzie można spróbować wymienić perla na builderach na 5.6 po to
żeby w /test szykować resztę pakietów które bendą wymagać rekompilacji po
zmianie wersji .. a będzie tego sporo.

Po dodaniu jeszcze OpenLDAP 2.0.x IMHO można zacząć się przygotowywać
psychicznie na zamykanie PLD 1.0
Z OpenLDAP 2.0.x są kłopoty z kompilacją na glibc 2.2.